2022年6月グリーンランド調査中のツイートまとめ (1/3)

 
コロナ明け初回の海外がまさかのグリーンランドでの地質調査になってしまいました!
I didn't expect my first overseas trip after Corona to be a geological expedition in Greenland!
 
デンマークはグリーンランドも含めてもう完全にアフターコロナの世界なので、快適に過ごすことが出来ましたね。
Denmark, including Greenland, is now a completely after-corona world, so I was able to spend a comfortable time there without any masks.
 
やはり国内に引きこもってないで、年1回くらいは海外にいかないといけないと強く感じました。
I strongly felt that I should go abroad at least once a year instead of staying in Japan.  
 
この記事は日本出国からグリーンランド到着までの様子をまとめました。
This article is a summary of my stay in Greenland from my departure from Japan to my arrival in Greenland.
 
 

















 
















 
続きは、こちらの記事で!
↓↓↓↓↓↓↓

2022年6月グリーンランド調査中のツイートまとめ (2/3)




コメント